12 Augusti

Hej Hej









Klockan är 11:45 och jag ska snart gå hem till Karin och gå ut och gå med hennes hundar, för Karin är i Stockholm och hämtar en katt så då fråga hon om jag kunde hjälpa henne. Sen ska jag gå hem till Mamma när hon har lunch för vi ska ringa försäkringskassan. Sen ska jag nog städa här hemma och rensa min dator på lite allt möjligt, bäst att göra det nu innan skolan börjar.

Imogon åker Jag, Alex, Linn och deras Mamma till falun. Jag ska klippa mej och färga håret och löshåret, och Alex ska klippa sig, vi ska vara i Falun kl 09:15!! och vi åker hemifrån 08:15! Upp tidigt med anndra ord, men det är lika bra att vänja sig, för snart börjar skolan och då måste jag åka hemifrån kl 07:15 om jag inte får ett bättre schema.
Efter vi har klippt oss ska vi gå på stan i falun en sväng, jag ska kolla efter ett par skor, en västa och 2 tröjor. Sen åker vi till Borlänge där vi ska bla in på jysk.

Men nu måste jag gå till hundarna, men vi hörs senare idag, pusshej <3






Lollolicious*





Kommentarer
Postat av: Veronica

sv; Saknar dig också gumman! =) <3

2009-08-12 @ 12:07:50
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0