13 Augusti

Hej Hej

Nu har vi varit i falun och klippat oss och färgat håret, men jag blev INTE nöjd! (som vanligt när jag ska göra något så blir det inte som jag tänkt mej) Men iaf så ska jag dit igen imorgon och göra om allt. Det var Alex syster Rebecca som färgade, och sen vågade jag inte ens gå tillbaka och säga att jag ville göra om det så Alex fick lov att göra det, kände mej jätte dum.

Efter vi hade veir hos frisören åkte vi till jysk och handlade 2 flätade trä korgar som vi ska ha inne i badrummet. Sen när vi kom hem till insjön så åkte vi till pizzerian och köpte oss lite pizza, det var min dag.
Hoppas eran dag var bättre än min, Pusshej <3







Lollolicious*





Kommentarer
Postat av: Linn

men du är fortfarande alltid lika fin gumman! <33

2009-08-13 @ 17:03:19
URL: http://ppperfect.blogg.se/
Postat av: Lollo

Aww, det är du med gumms! =D <33

2009-08-13 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0