20 Augusti


Hej Hej

Igår började skolan och som tur va så hamna Linn i min klass <3
Inatt har jag nästan inte sovit något alls, för jag har haft ont i magen och i ryggen...Så idag var jag hemma från skolan, och imorgon så blir jag också hemma, för då ska hela klassen ha friliftsdag och gå mycket och det kan inte kah vara med på efter jag kan få jätte ont i benet om jag anstränger det för mycket, det har varit så ända sen jag operera mej. Men det är bättre att man är borta från skolan nu innan vi börjar med allt.

Nu tänkte jag visa resultatet av mitt hår, det blev inte som på bilden jag visa men jag är nöjd.
Och så kommer bilder på mina nya skor som jag köpte i falun i samma veva som jag var och klippte mej.


Inte dom bästa bilderna, men man ser ju lite.



                                                        Mitt hår nu, inte dom bästa bilderna, men man ser ju lite.



                                                                                            My new shoes <3




<3





Lollolicious*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0