24 Augusti

Hej Hej

Idag har jag varit i skolan, vi slutade 10:30 så sen åkte jag hem. Och på bussen hem bestämde jag och Alex oss för att han skulle gå på den bussen jag satt på och så skulle vi åka vidare till Leksand och kolla på färg, men när bussen var framme vid den hållplatsen Alex skulle kliva på så var han inte där! Då hade han missat bussen så jag fick lov att gå av och vänta på han...Sen så bestämde vi oss för att ta nästa buss, så medan vi näntade så gick vi in en sväng på insjönsväveri och kollade, men det var  så himla dyrt där, hittade några gulliga saker som jag kanske ska gå dit och köpa någon dag. Sen såg vi att bussen gick från ica så då gick vi ditt, och på vägen dit så träffade vi Mamma och karin, så vi stog och prata en stund med dom, och sen gick vi till bussen.
När vi kom fram till leksand så gick vi in en sväng på lopp-nor och gjorde ett litet fynd, sen gick vi och kollade på färg. Och jag han inte äta nån frukost och hade inte heller ätit nån mat efter som att vi slutade så tidigt, så vi gick och beställde en hamburgare till mej på sibylla. Sen gick vi in på apoteket och köpte Drops, tandtråd och flour tabletter. Sen gick Alex in på bolaget medan jag kollade i en annan affär, sen gick vi in på Alans sport där Alex köpte ett pat DC skor.
Sen satte vi oss på bussen på väg hem. Det var min dag.




Min frisyr idag



Kul att kunna göra nogot med håret!


Nu ska jag snart gå ner på Expert och ta ut lite bilder.




Lollolicious*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0