3 Augusti - Uppdatering!

Hej Hej

Är hemma hos mamma, så jag lånar min systers dator så det kommeringa bilder förens på torsdag, för på torsdag får vi internet igen! äntligen.

Idag har jag och mamma varit och handlat lite och Alex är på jobbet, snart ska jag, mamma och Jonas äta kräftor! Mums.
Nu har jag äntligen fått mitt löshår! (fick det i torsdags) Men ska boka tid hos min killes syster rebecka som är frisör och fråga om hon kan fixa till allt mitt hår. 
Imorgon drar jag och Alex till gävle för att shoppa på Ikea & Valbo köpcentrum, så det ska bli kul. Sen kommer Pappa & Mari och hämtar oss och sen åker vi vidare till norrbo, det ligger typ i ljusdal. För vi ska dit och häla på min farmor & farfar plus att mina 2 bröder på pappas sida redan är där, så dom ska vi också träffa. Men vi blir inte bort så länge, vi kommer hem på torsdag kväll. Men nu ska jag gå och äta kräftor, men vi hörs kanske på torsdag om vi inte kommer hem för sent.

Ni får ha det så bra så hörs vi om några dagar. <3  





Lollolicious*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0