4 Augusti - Uppdatering

Hudiksvall

Jag och Babe åkte till Gävle för att Shoppa lite på Ikea och Valbo köpcentrum, men vi ha bara in på valbo, för sen kom Pappa och Mari och hämtade oss i gävle och sen bar det av till Hudiksvall, hem till Farmor & Farfar.


Det här var det jag kom hem med från Gävle
















I Love <3

Jag kom hem med

Jeans
2 Armband
2 Leggings
en Ring
ett Nagellack
Klänning
5 par strumpor
1 par mjuka strumpor/sockor
2 par gardiner
2 bikinitoppar, köpta i borlänge
3 par trosor


Allt för bara 1000 kr!



Jag och babe påväg till Hudiksvall







Jag hade tråkigt så jag tog lite "tönt" bilder


Babe <3


Dom bjöd vi på




Nästa dag åkte Jag, Alex, Mari och Farmor iväg på auktion i illsbo




Jag fyndade 4 gamla kryddburkar som vi ska ha som prydnader i köket
(har ingen bild på dom just nu)




Babe <3




Senare på kvällen gick jag, Alex, Pontus och Ludde en sväng i skogen och ner till vattnet.





Pontus & Ludde

Pontus


Ludde


Wilma


Jag & Alex <3


Jag


Jag och Babe <3


En jätte mysig kväll


När vi kom hem så grillade vi,
Det var Jag, Alex, Pappa, Mari, Pontus, Ludde, Farmor, Farfar, Jens och Jim .





6 Augusti bar det av hem igen, vi var inte borta så länge men det var ändå skönt att komma hem.



det var 3 byten på vägen hem



Tågstationen i Huddiksvall



Mysig hemresa med Babe <3



Det var inte bara jag som var trött efter att varit bort i 2 dagar. hihi




Det var kul att komma bort från insjön ett tag,
men det var också jätte skönt att komma hem igen <3


Ett långt inlägg, men men.



Lollolicious*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0