8 Augusti - Uppdatering

Hej Hej

I natt kom Alex och hans kompis och hämtade oss i Dala-järna, och om ca 3 timmar ska jag, Mamma, Jossan & Jonas till borlänge och sova hos Mammas kompis för vi ska på dop hos dom imorgon. Men bilder från allt jag varit på under den senaste veckan kommer imorgon kväll eller måndag morgon.

På torsdag ska jag & Alex till Falun och fixa håret, Alex ska klippa sig och Jag ska kilppa och färga mitt hår och mitt löshår. Äntligen! Så jag ska sy på clippsen på torsdag kväll.

Den 15 Aug är det insjödagen, så det blir väl att dra dit och kolla lite också.

Men ni får ha en bra lördag så hörs vi imorgon kväll. Pusshej <3




Lollolicious *




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0