15 juli

CHRISTER 40 år idag!

Stort GRATTIS till honom!


<3






Hej Hej

Idag har jag, Alex, Jonas, Jossan, Christer och Mamma varit och firat Christer hos farmor, det blev, bullar, kakor och tårta såklart! MUMS. Jag har också tagit lite sommarbilder idag mm. Sen när jag skulle lägga upp bilderna så ringde Mamma och fråga om jag ville äta hamburgare med dom, efter som att Alex var på jobbet och jag var hungrig så gick jag hem till henne. Sen satte vi oss ute i solen och åt glass. Jonas åkte sen hem till Christer och Jag och Mamma bestämmde oss för att gå och kolla på lager 70 en sväng. Jag hittade 3 par trosor för 100 kr av märket pieces. Sen gick jag och mötte Alex. Sen har det inte hänt så mycket mer idag. hoppas ni har haft en bra dag!


Kommer bilder imorgon!



Lollolicious *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0