20 Juli

Hej Hej

Klockan är 09:03, jag har redan varit vaken i 1 timme! -.-  Jag vakna när Alex skulle gå till jobbet och har inte kunat somna om... Men men, nu sitter jag hä roch kollar runt på internet, tex på bilddagboken kom jag in på en tjej och en kille som hade sin bilddagbok tillsammans, och där la dom bara la upp väldigt vågade nakenbilder, men dom hade ju gjort cencurer för att bdb inte skulle stänga av deras bdb. Det finns många med olika intressen ^^  
Det är inget roligt väder idag så jag ska nog bara vara hemma och vänta på att Alex ska komma hem, han skutar 12:00 så det är ju inte så jätte lång tid kvar. Tror jag ska sätta mej och kolla på en american pie film.


19 Juli




Igår skulle jag och Alex åka till hans Mamma i Rexbo för att hämta lite saker, vi fick en prydnadstomte som man har ute så sätter man  ett ljus i den, en klocka, gardiner, pajform mm. Sen åkte Jag, Alex, Linn, och alex Mamma & Pappa till borlänge, vi gick på kupolen en sväng. Jag investerade i ett nytt skärp med nitar och glitter på från ginatricot, 79 kr bara! (bild kommer sen) Sen gick vi och åt på Thai-resturangen. MUMS! Sen gick vi in på willys och sen åkte vi hem.




Lollolicious*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0