24 Juli


Hej Hej

Idag har jag inte gjort nånting nästan! Gissa varför, jo för jag har fått magsjuka! elle något liknande, spytt har jag iaf gjort :S Men nu känns det bättre! Inte helt bra men bättre. så idag levar jag på fil, cola och smörgåsrån, lite fil, 2 små glas cola och ca 4 st rån är allt jag har ätit idag... Men snacka om att jag har en platt mage nu asså! Men men... Nu ska jag iaf sätta på en till film tror jag, kollade precis klart på Wilde Child. Hoppas ni har en har dag!  



Stakars mej! Hatar att vara sjuk!





Lollolicious *






Kommentarer
Postat av: Veronica

Krya på dig gumman! <3

2009-07-24 @ 19:07:00
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/
Postat av: Veronica

Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo Lollo<3

2009-07-25 @ 03:06:21
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0