26 Juli

Hej Hej

Idag har jag och min lillesyster Josefine städat ur mina grannars hus efter som att dom precis har flyttat. Vi tjärnade bra pengar på det också! Så nu sitter jag här vid datorn och kollar på olika hårfärger på tajmahal & google, för Mamma och mina syskon ska nämligen åka till Stockholm och hälsa på min mormor & morfar B och då ska Mamma köpa löshår till mej!!!! Yippi! Så nu håller jag på och funderar på vilken hårfärg jag ska ha..... Jag kommer självklart inte färga det blondare utan det ska ju bli mörkare, men det får inte bli för mörkt heller!  Men vi får de hur det blir. Om en halvtimme kommer Bby <3 Och då ska vi äta. Senare ikväll kommer Mamma & Jonas hit! Jonas ska hämta sitt X-box som han har köpt av Alex och Mamma kommer med pengar, och så ska hon kolla vilket löshår jag ska ha. Men nu ska jag fortsätta kolla vidare. Hoppas ni har hafr en bra dag och en fortsatt trevlig kväll!

Ps: Jag känner mej helt frisk från magsjukan, så nu funderar jag på att åka på Classic car week på Tisdag!
Men vi får se om min bby vill hänga på, har nämligen inte frågat än (A) Men jag känner att jag vill komma ut lite!





Funderar starkt på den här hårfärgen, tror det blir det! Vad Tycker ni?






Lollolicious *






Kommentarer
Postat av: Veronica

Vill också ha löshår :O:D hehe. Den dära färgen kommer passa din helt underbart bra tror jag =) Och jag ska kanske också till ccw, så vi kanske ses där ;) Puss

2009-07-26 @ 18:58:13
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/
Postat av: Linn

den hårfärgen blir skit bra :) hör av dig imorronkväll eller ngt om ni åker dit eller inte :) för då kanske jag kommer åka samma tåg som er, beror på när jag åker iförsig ;) men hör av dig! <333

2009-07-26 @ 20:58:46
URL: http://luthman.blogg.se/
Postat av: juttta

vi ses på ccw!!!!!!!!!!!!!! :D

2009-07-26 @ 22:08:22
Postat av: Lollo



Jutta:



Ja det gör vi kanske =D

2009-07-27 @ 11:36:35
URL: http://lollolicious.blogg.se/
Postat av: Lollo



Linn:



Ja jag tror också den färgen blir väldigt bra =) Ja jag hör av mej när jag har pratat lite mer med Alex, men jag hör av mej idag. <3333

2009-07-27 @ 11:38:55
URL: http://lollolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0