28 Juli


Hej Hej


Alex har precis åkt till jobbet och jag sitter och planerar lite inför dagen. För det är ju ccw nu så då lär man ju faktiskt åka dit, Jag ska gå på tåget här i insjön vid 5 tiden ungefär där jag ska träffa Linn. Alex ville inte följa med efter som att han ska jobba så länge, så då drar jag dit med Linn ist, och i rättvik ska vi ju också träffa lite folk såklart. Men innan ska jag hem till Mamma och mata katterna och sen ska jag ner på kicks och handla smink! Sen blir det väl att sitta hemma ett tag inna jag gör mej i ordning för att åka. Men nu ska jag se om jag kan hitta någon som kan köra hem mej från rättvik i natt.

Hoppas ni får en bra dag *





Lollolicious
*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0