29 Juli



Hej Hej


Igår var jag med Linn & Tess i rättvik! Det var jätte kul! Vi träffade lite folk som vi kännde, några av dom var Sandra, Sofia, Veronica, Linda mf, och sen träffade vi en hel drös trevliga människor som vi inte kände. Kul hade vi iaf. Vi åkte in till rättvik vid 15:00 tiden och åkte hem ca 00:00
Visst vi åkte hem lite "tidigt" men det sägs ju att man ska sluta när man har som roligast. Linn sov hos oss och åkte hem idag, och imorgon kommer hon hit igen när Alex ska åka till rexbo för att köra kross.   


Innan jag åkte till rättvik fick jag lov att gå ner till Kicks och köpa smink!
(ni får ursäkta den dåliga bilden)



Det här kom jag hem med

Foundation borste - 95 kr
Masscara - 170 kr
Foundation - 159 kr







Bilder från rättvik - Classic car week





Tess

Tess


Linn*





1 Miljon!

Idag fick min pojkvän ett sms från hans chef där det stod att en kund till dem vann 1 miljon på en trisslott som dom hade köpt på ica där min pojkvän jobbar, och det var en som bor här i insjön. Liksom tänk att det kanske var min pojkvän som har sålt den lotten, liksom suttit med 1 miljon i handen utan attt veta det och gett den till någon annan! Och tänk vad kul för den som vann!

Men nu ska jag kika runt lite på internet, jag får hoppas att ni får en trevlig eftermiddag så kansk vi hörs lite senare ikväll också. <3




Lollolicious *










Kommentarer
Postat av: Linn

gud jag ser ut som ett fanskap! ;) <3

2009-07-31 @ 00:16:05
URL: http://ppperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0