4 Juli - Bröllop

Hej Hej

Idag har jag varit på Bröllop, Magnus & Christine gifte sig. Magnus är Alex storebror. Brällopet blrv lyckat, tur med vädret och allt. Jag fick även träffa många i Alex släkt som jag inte hade träffat innan, som tex, Kalle Alex kusin, Alex Moster Pia och hennes man Tjabo, Alex Morfar. Jag träffade ju också en hel del från Christines släkt. Efter vigseln blev det smörgåstårta, sen hade Magnus best-man Alexander.B gjort cheasecake till efterrätt, det var himla god! Och till kvällen blev det pastasallad. Btw så sitter jag barnvakt till Hugo & Olivia, har haft dom sen torsdag och dom ska hem imorgon, men Mamma passade dom medan vi var på bröllopet, STORT TACK MAMMA! <3
Nu ska jag och Alex mysa i soffan till en film med lite chips och läsk, hoppas ni har haft en bra dag allihopa!



Magnus & Christine vid vigseln



Christine & magnus som Man & Hustru



Jag önskar dom all lycka frammöver som Man & Hustru!
Grattis!



Lollolicious *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0