6 Juli

Hej Hej

Nu sitter jag här i soffan framför datorn, har inget speciellt som ska göras idag. Men jag hade tänkt att jag skulle passa på att städa lite här hemma och sen tvätta all våran tvätt, sen blir det kanske att jag planerar inför festen som troligtvis blir på söndag. Alex sa jobba en stund idag så jag kanske drar till Mamma en sväng då och kollar vilka hon har bjudit på festen så jag vet hur många som kommer, kan vara bra att veta efter som att det är jag som ska ordna det mesta. Just nu sitter jag också och kollar runt lite på internet, jag har sett "Walking with dinosaurs" på reklamen flera gånger och jag är så himla sugen på att gå, så jag funderar på om jag ska köpa det i present till min lillebror efter som att han fyller 10 år  i år, men han fyller inte förens i December men tänkte att han skulle få det i förskott för jag tror att han verkligen skulle tycka att det var hur coolt som helst. Men vi får se hur det blir. Nu ska jag kolla vidare, hoppas ni får en bra dag.


Jonas & Jag, den bjuder vi på ;P




Lollolicious *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0