7 Juli

Hej Hej

Idag har jag faktiskt redan städat och planerat lite inför kommande dagar i veckan. Jag har även varit ner på Lager 70 och handlat lite kläder till mina bröder.  Idag ska jag baka kolakakor som vi ska ha till söndag, och till eftermiddagen kommer Cecilia, Viggo, Jossan, Mamma och Jonas och fikar lite hos oss. Alex kompis Erik är också här idag, han ska sova över här till imorgon för han och Alex ska sitta och lana -.- haha. Men efter som att Alex ska jobba från 14:00 - 19:15 så måste Erik vara här själv ett tag.


Min vecka

Tisdag: Baka, handla, få besök, boka biljetter till sthlm.
Onsdag: Gå till Expert och Clas mf butiker, kanske baka lite mer.
Torsdag: Handla lite i Blge och kolla lite på DC.
Fredag: Städa hos Mamma och förbereda för festen.
Lördag: Göra iordning stugan där festen ska vara och se till att allt är klart tills på söndag.
Söndag: Göra sallad, göra tårta och fixa. sen blir det FEST!



Lollolicious *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0