9 Juli

Hej Hej

Idag gick jag upp 07:30 för att jag, Jossan, Erik och Hans skulle åka till Borlänge. Först lämnade vi av Erik på DC sen åkte Hans, Jag och Jossan till Ica Maxi och Lidl och handlade till festen på söndag! Men det vara verkligen inte bra väder idag, tycker synd om dom som fick lov att spela på DC, men dom verkade ha roligt ändå, men det var inte så jätte mycket publik, inte många som vill ut och kolla på fotboll när det spöregnar! Jag har lagt ut listor på bloggen ibland om vad jag ska göra för något, men det blir aldrig att jag följer listan. Det brukar bli att jag flyttar ut det till sista minuten typ -.- Men nu ska jag faktiskt ta tag i det viktigaste så att det blir gjort. Men ja hoppas att ni har haft en trevlig dag!

Kvar att göra

- Torsdag: Har handlat i blge, Handla mer nu!
- Fredag: Baka kakor & göra marshmallow doppade i chocklad. Hjälpa Mamma att städa.
- Lördag: Fixa stugan osv. Baka 2 st tårtbottnar på lördag kväll.
- Söndag: Fixa mej, Handla, Ta upp allt till stugan, fixa, göratårta. Sen blir det Fest!


Men nu ska jag dra till affären och handla ballonger, serpentiner, saft, grillkol mm.




 

Lollolicious*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0