Bloggare, bloggare!

Tänkte att jag skulle Hissa och Dissa lite bloggare!












KISSIE -
Hon är klockren! Provisrera läsare för att tjärna pengar. Jag gillade inte henne
från början, utan precis som många andra tyckte jag bata att hon va för mkt, för mkt fjortis!
Men nu är det bara - GO KISSIE!

Kissies.se


Foki - En söt tjej som verkligen har lagt ner tid på att hitta underliga och coola saker att
lägga ut i sin blogg.

Foki.blogg.se


Ellamarie - en tjej som är 15år (nu16 år) och är gravid med tvillingar, hon har bara 9 dagar kvar
innan hon blir tvåbarnsmamma! Visst, jag tycker hon är lite väl ung för att bli mamma,
speciellt åt tvillingar, dubbelt så mycket jobb! Men hon verkar som en bra tjej och jag tror det kommer
att gå bra för henne! 

Ellamarie.blogg.se



Patricia - En tjej som är 17 år och ska få sitte första barn om 2 dagar, man får
följa hennes vardag som ung och gravid.

Popblogg.nu






Desiree - Orka små fjortisar som inte en kan sminka sig utan att dom ser ut som kladdkaka i
ansiktet, sminkar sig så mycket att dom har fettiga fläckar i hela ansiktet, och så mkt masscara
så att det ser ut som sement på ögonfransarna, nej det är INTE SEXIGT!  OCh jag är verkligen INTE
avundsjuk! snara tvärt om, ORKA VARA FJORTIS!

Desireenilsson.blogg.se


KENZA -
Verkar som en jätte söt och trevlig tjej, jag gillade hennes blogg i början, men
jag tycker att hon har blivit sämre på att uppdatera. Och jag har bara börjat tappat suget för
bloggen.

Kenza.se





Jag DISSAR Desiree! Mohaha


Bloggar jag läser!

Kissies.se
Kenza.se
Paulinadanielsson.blogg.se
popblogg.nu
Ellamarie.blogg.se
desireenilsson.blogg.se
gaybloggen.com
foki.blogg.se
arrman.se
luthman.blogg.se
veeroniiiica.blogg.se


Det är dom bloggarna jag läser oftast!
finns fler som jag bara läset ibland.



Lollolicious *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0