Festen!

Hej Hej

Här kommer lite bilder från festen vi ordnade för Mamma & Christer!


Det blev ganske mycket att duka, det var ca 30 personer på festen!



Det blev ju självklart JÄTTE god mat! Det var Farmor som lagade all mat!
Supergott!



Sen blev det ju såklart tårta! Och det är jag själv som har bakat hela tårtorna!



Sen blev det ju presentöppning!



Morfar stod ju självklart för musiken....



Och då ville Viggo att alla skulle dansa! Hahaha



Sen umgicks vi och hade en jätte trevlig kväll!
Min MORBROR Joar till vänster på bilden, min kusin Viggo i mitten och min
lillebror Jonas till höger på bilden. Ja tänk att den där lilla killen till vänster är
min Mamma LILLEBROR!
Han är bara 14 och Mamma är liksom 40, och Morfar är 57!


Festen blev väldigt lyckad och vi fick träffa folk som vi inte träffar så ofta, och vissa
hade vi inte träffat på flera år! Så det var superkul!



Lollolicous*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0