For all those times <3

Hur vet man vad som är rätt och fel? Ska man verkligen följa sina instinkter?

Det var alltid jag och Linn, Alltid. Vi hade varit bästa kompisar såå länge. Alla viste att det var Linn & Lollo, det bara va så. Vi viste allt om varandra. Men 23-24 Juli 2008 blev jag kär i min bästa kompis storebror! Linn's bror! Det var början på det bästa och det värsta. För som ni kanske förstår så gled jag och Linn ifrån varandra, och jag och Alex kom närmare varandra.

Jag är såå himla glad att jag har Alex! ( Linn's bror ). Han är något av det bästa som någonsin har hänt mej. Det finns inga ord i världen som kan beskriva hur oerhört mycket han betyder för mej, vi har snart varit tillsammans i ett år, och jag är fortfarande lika kär, men nu är jag kär på ett annat sätt, om ni förstår vad jag menar. När jag och Linn kom ifrån varandra helt där ett tag så var Alex det bästa jag hade. Han hjälpte mej på dom bästa sätten man kan bli hjälpt på, han fanns där hela tiden! Och för ett tag sen gick jag igenom ett jätte svår period och jag trodde aldrig att det skulle bli bra igen. Men Alex fanns där hela vägen, den finns inte ens ord som kan beskriva hur mycket han hjälpte mej. Även dom dära små sakerna, som tex alla gånger han fick mej att skratta. Allt hjälpte. 

Nnär jag och Linn kom ifrån varandra så känndes det verkligen som att något fattades, även fast jag hade Alex så blir det inte alls samma sak. Det hade alltid varit jag och Linn, vi lovade varandra att alltid stanna hos varandra, vad som än hände. Det blev ett stort tomrum för mej när jag insåg att det inte kommer bli som förr. Allt jag och Linn delade, Skratt, Känslor, vi delade allt. Och tänk dej att allt det tags ifrån dej sakta men säkert, allt som du hade var plötsligt inte där, det blir tomt.
Alex hjälpte mej inte att fylla det tomrummet, utan han hjälpte mej att gå vidare. Även om man inte vill så måste man gå vidare förr eller senare. Men det betyder ju inte att man inte kan ha det som man hade det innan. men man kan inte leva i det förflutna, det existerar inte längre, det är bara minnen. Kanske till och med dom bästa.


For all those times *


 





 




 





Dom bästa tiderna *




Lollolicious*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0