Hiss eller Diss?


                          


                                  
                                                    


                                           

                                                                                                            


Tummen upp för Nitskor mm, såå snyggt! <3






Jag Älskar den här parfymen, den är inte överdrivet dyr och den luktar jätte gott!





Desperate housewives, I just love it!











Masscara som ger klumpar, tycker att reklamen ger väldigt falska förhoppningar
om Extra-Volume Collagen från lorea'l.





Mensvärk dissar jag stort! Jag tror inte att det är nån tjej som gillar att ha ont.






Sist men INTE minst, OTROHET!
Jag hatar folk som är otrogna mot sin partner, jag fattar inte hur man kan såra någon så
mycket, helt otroligt respektlöst! Jag skulle aldrig stanna i tt förhållande där min partner har varit otrogen mot mej!
Blir så jäv*a förbanad när jag ser sån i filmer osv.
Man ska inte vara i ett förhållande om man inte kan hålla sig till den man är tillsammans med!

OTROHET!




Det var vad jag tyckte!

Ha en bra dag!



Lollolicious *





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0