Inget internet!!

Hej Hej

Idag kommer dom att ta bort vårat internet! OMG! Och dom nya ägarna kommer inte att flytta in förens på torsdag, och det första man gör är kanske inte att sätta in internet, så jag vet inte när vi får tillbaka vårat internet. Jag vet ine viken tid dom tar bort det så jag kanske hinner skriva en gång till, men om jag inte skriver på ett tag så vet ni ju varför. Men ska jag bara äta upp min blåbärs muffin sen ska jag göra mej i ordning. Jag och Alex ska gå ner och kolla på hjultorget en sväng och så ska jag gå förbi Mamma och dom en sväng innan dom åker till Stockholm. 15:00 börjar Alex att jobba så då vet jag inte vad jag ska hitta på.... Får väll städa och tvätta, för det behövs! Men ni får ha en bra dag och så hörs vi när jag har fått tillbaka internet! PussHej*






Lollolicious *





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0