Jag Älskar Dej Alexander





En resa på tusentals mil börjar alltid med ett enda steg


Look what has happened with only one kiss
I never knew that I could be in love like this
It's crazy but it's true
I only want to be with you

<3







Ingen får mej att känna som du
Ingen får mej att älska som du
Du fyller mina dagar med hopp och kärlek
Du hjälper mej framåt när livet vill bakåt
som tack ger jag dej min kärlek,
min trohet, och min vänskap
för dej vill jag följa för alltid
vad som än på vagen händer.






It's crazy but it's true
I only want to be with you *



Jag Älskar dej Alexander Luthman*


Forever 'n' ever babe







Kommentarer
Postat av: Linn

ja, titta vad som hände :)

2009-07-09 @ 15:12:02
URL: http://luthman.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja =D

2009-07-12 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0