Mitt löshår är på G....

Hej igen

För ett tag sen ringde Mamma till mej för att fråga lite vad jag skulle ha för färg osv på mitt löshår. Efter som dom är i Stockholm och Jag & Alex inte följde med så köper Mamma löshåret till mej så att jag slipper beställa. Så imorgon kommer dom hem och då får jag äntligen mitt älskade löshår! Yippi! Men jag måste färga mitt hår och löshåret innan jag kan använda det... Så jag ska be Alex ringa sin syster som är frisör och fråga om hon kanske vill färga mej, efter som att färgen jag vill ha är lite blandat med mörkt & en svag röd så vill jag inte färga det själv. Men nu ska jag snart gå till ica och handla och möta Alex. Ni får ha det så bra <3




Färgen som jag ska ha på håret <3




Ps: Blondinbella go's brunett? Brunettbella? Det förstör lite av det namnet som hon är känd för, men men, får se om hon står ut att vara brunett när inte namnet passar. Men jag kommer alltid att kalla henne blondinbella. 

Peace <3





Lollolicious *




Kommentarer
Postat av: Veronica

sv : okeej, joo jag vet de :) vi får se när jag ska fixa de då :) pusspuss

2009-07-29 @ 18:49:46
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0