Uppdatering!

Efter som att det inte blev så jätte mycket bilder på mej från bröllopet...




Tyckte det var ett bra val av kläder för att gå på bröllop, en söt klänning med
en cool Topp/jacka till. Det är sött men drar inte till sig för mycket uppmärksamhet,
det ska ju dom som gifter sig göra, speciellt bruden!




Jag har också shoppat lite som vi behöver i hemmet!


Handdukar: 2 stora badlakan för 40 kr/st
2 vanliga duschanddukar för 20 kr/st !!!
5 kökshanddukar för 2 kr/st !!
2 Gästhanddukar för 2 kr/st




Kökshanddukarna. Handdukarna köpte jag från GRIPSHOLMS på Hjultorget!


Och när vi var på Ica Maxi i Borlänge och handlade till festen så fick jag syn
på dom här fina ljusstakarna för ca 15 kr/st !!
Så jag fick ju bara lov att köpa dom!



Nu har ni fått lite uppdatering!



Men nu ska jag hoppa in i duschen! <3



Lollolicious *



Kommentarer
Postat av: Veronica

Lollo då! porrbilder :O:S :P<3

2009-07-16 @ 01:21:46
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ofc, Det jag är bäst på ;D Hahaha Nejdå ;) <3

2009-07-16 @ 11:49:04
Postat av: Veronica

ja du är min snyggiz ! :D <3

2009-07-16 @ 13:59:15
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/
Postat av: Lollo

Och du är min! =D <33

2009-07-16 @ 14:01:12
Postat av: Veronica

hehe va bra de då :D men du, de är fortfarande lättare om du svarar på min blogg. :P annars måste jag gå in på din varje gång för o kolla om du har svarat :P :D pusspuss <3

2009-07-16 @ 20:30:35
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0