10 Juni <3


Forever 'n' ever babe <3


Hej Hej

Idag har jag och Alex vart i Borlänge och handlat lite, Precis när jag stod i kassan och det var just min tur att betala så ringde det! Och gissa vem det va?! Det var dom som ska hyra ut stugan! Hon fråga om vi fortfarande var intresserade och det var vi såklart,  sen fråga hon om vi kunnde komma över till dom och prata lite osv. Så vi gick och beställde thaimat och gick till tåget på en gång. När vi kom hem gick vi hem till dom som ska hyra ut stugan och pratade lite, sen när vi va klara så sa dom att dom ville hyra ut stugan till oss! Gissa hur HIMLA GLADA vi blev?! Så på måndag flyttar Jag och Alex till våran lilla stuga! YIPPI! Nu ska vi snart krypa ner i våran mysiga säng och kanske kolla på en film, Hoppas ni har haft en lika underbar dag som mej!


Lollolicious *

Kommentarer
Postat av: Veronica

hm , typ jätte glada :):) Fyfan va roligt hönni! :D<3

2009-06-11 @ 18:29:06
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0