11 Juni

Hej Hej

Idag har jag varit och kollat på 9:ornas utspark på min gamla skola, det var jätte kul att träffa alla lärare man hade förut. Men jag tyckte inte utsparken var så lyckad... Och sen är ju några av 9:orna så otroligt fjantiga, dom tror att dom är såå himla coola men dom är ju bara såååå otroligt fjantiga. (inte alla). Sen gick jag Mamma och Jossan och köpte hårfärg och kollade på skor. Sen skyndade jag och Jossan oss hem medan mamma gick till Pia. Sen när Jag och Jossan kom hem så färgade jag hennes hår, så nu är hon jätte blond! det blev rätt bra faktiskt. Imorgon ska jag, Alex, Christer och Mamma gå på Jossan och Jonas skolavslutning, sen ska jag och Alex skaffa flyttkartonger och sen drara vi kanske ut till Alex mamma. Men om jag inte ska dit så ska jag kanske träffa lite folk från leksand och fira deras skolavslutning, men vi får ju se med vädret och allt, om jag äns orkar. Nu ska jag snart sova, det kommer bli en tidig dag imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag allihopa!



Lollolicious *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0