12 Juni

Hej Hej

Idag har jag, Alex, Mamma och Christer varit på Jossan och Jonas skolavslutning. Sen gick jag och Jonas till försammlingshemmet där dom bjöd på tårta och saft, dom andra åkte hem och Alex åkte ut och lämnade sin fiddy hemma hos sin mamma. Senare gick jag, mamma och Jonas till rätt pris där dom sålde hamburgare för bara 10 kr/st, så vi gick dit och åt, dom hade extraerbjudanden på chips och läsk så det köpte vi såklart ;) Om en timme ska det komma folk hit på middag så jag kanske ska fördriva tiden så lämge med att städa mitt rum. Sen ska jag mysa med Alex när kan kommer hem. Och imorgon medan Alex jobbar så ska jag börja packa saker inför flytten! Efter som att vi flytter på måndag och Alex jobbar hela lördag och söndag så får jag göra det mesta själv, men det kommer att gå bra. Hoppas ni har haft en trevlig fredag!

Ps: skulle lägga ut bilder från idag, men Alex lånade med sig kameran till rexbo för att ta lite bilder på en bil han ska sälja. men dom kommer kanske imorgon.


Lollolicious *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0