14 Juni

Hej Hej

Idag har jag, Mamma, Josan och Jonas varit hemma hos christer och ätit mat och glass. Sen satt vi och kollade på ett program som hette "Förbjuden syskonkärlek"  Ni hör kanske lite på titeln vad det handlar om? Det är om syskon som träffar varandra senare i livet, att dom inte har vuxit upp tillsamman eller vetat att den andra har funnits förän senare i livet. Iallafall så är syskonen tillsamman med varan! Det var ett syskonpar som hade 4 barn tillsammans! Men 3 av dom blev om händertagna om fick komma till fosterfamilj, och den tredje viste dom inte om dom fick behålla. Sen var det en mamma som var 14 år när hon fick en son som hon adopterade bort, sen när sonen blev äldre så sökte han upp sin riktiga mamma som han sen blev kär i och hon blev kär i han, och idag lever dom tillsammans som ett par fast dom är mamma och son! Ja det är ju inte minst sagt SJUKT!  Men men...

Efter som att vi ska flytta imorgon så åkte jag sen hem och började packa, sen kom Alex hem så hjälpte han till, så nu är det inte så mycket kvar. Det känndes väldigt ledsamt att packa, även fast jag ska ha kvar lite saker här, och jag kommer ha kvar mitt rum tills vidare. Men jag har ju jag liksom bott med min Mamma i över 17 år och nu ska jag bara flytta ifrån henne! Det kändes så himla hemskt att packa ihop. Men det kommer säkert bli bra när vi har flyttat, men det är just nu under tiden när man ser att det blir tommare och tommare i mitt rum, och man inser att jag kanske inte kommer tillbaka hem till min lilla Mamma. Men inser verkligen inte vad man har förens det är borta. Visst, jag bor ju nära henne, men det blir verkligen inte samma sak, och inga syskon som väker en på mornarna, även fast det ska bli skönt att slippa det så kommer det ändå bli tomt efter som att jag har ju varit van med det så länge jag kan minnas.


Ta vara på det du har så länge du har det!  <3



Lollolicious *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0