18 Juni

Hej Hej

Nu har vi flyttat! Fast det var ju för 4 dagar sen. Har inte bloggat sen det 14 juni för det har varit så mycket att göra, men nu är vi nästan klara. Imorgon är det Midsommar så jag och Alex har bjudit hem lite folk tills imorgon, vi ska äta god mat tillsammans och sen ska vi dra in till leksand! Men dom säger att det inte ska bli så fint väder....Men det är väl typisk Svensk Midsommar! Det regnar ju idag, så det skulle inte förvåna mej om det gör det imorgon me.
Nån dag efter Midsommar kommer min Farmor & Farfar hit till oss! Det ska bli jätte kul, vi ska få stolar och lite köksaker av dom. Och Farfar ringde mej för nån dag sen och sa att jag ska få en bil av honom! Och jag kommer att vara ensam om den bilen i HELA Sverige! YIPPI! Men nu ska Alex åka till jobbet och jag har lite att göra här hemma.

Att göra idag

- Köpa blommor
- Bära över resten av mina saker
- Laga mat
- Kanske baka
- Göra lite finare hemma
- sätta upp saker på väggarna
- Packa upp resten av mina saker .mm




Ha en bra dag!


Lollolicious *

Kommentarer
Postat av: Veronica

tjeeena :) Vilka är de som ska komma till dig då ? några jag känner :D kanske skulle kunna titta förbi ändå om de skulle vara så =) får se. puss

2009-06-18 @ 18:26:33
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det är några av Alex kompisar som kommer :P Jag blir ensam tjej ;P Det hade varit kul om du också kom förbi =D Puss

2009-06-18 @ 23:27:28
Postat av: Veronica

aha okeej, ja vi får se då :D men du lollo. svara på min blogg isället :P annars vet jag ju inte om du har svarat o s v ! :D puss puss

2009-06-19 @ 15:42:28
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0