22 Juni

Hej Hej

Ursäkta för den dåliga uppdateringen, men jag har så himla mycket som jag måsta göra. Idag har jag och Alex varit i Leksand och handlat lite, sen blev det lite shopping här hemma också. Imorgon kommer Farmor & Farfar, det ska bli jätte kul, dom kommer med mickro, stolar, 2 st sängbord, köksgrejer, lampor mm. Tommy kommer också imorgon och han ska köpa blommor åt oss, så himla snällt. Imorgon ska jag ta och baka mej en kladdkaka så vi kan fick med farmor och farfar. Igrå fyllde Alex bror år så vi åkte till rexbo för att fira han, det blev tårta och kakor. MUMMMS. Men nu ska jag ta och göra mej i ordning för kvällen, hoppas ni har haft en  bra dag allihopa!


Saker att göra denna vecka!

- måndag: Städat, handlat och solat.
- Tisdag: Baka, handla och Farmor & Farfar kommer. + gå till Expert!
- Onsdag: Umgås med farmor och farfar + sola!
- Torsdag: Kanske åka och shoppa lite.
- Fredag: Fixa Mammas presenter.
- Lördag: Fira Mamma och Christer. Inte helt säkert men förhoppningsvis.

Det kommer nog bli lite mer bloggande efter den här veckan.


Lollolicious *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0