5 Juni - Sommarlov!

Hej Hej

Idag var det skolavslutning! Så himla skönt. Just nu sitter jag och kollar på Real Housewives of orange county, det är nästan som OC fast det är på riktigt, men dom bor i stora fina hus vid havet och har pengar så att dom klarar sig väldigt bra. Ikväll ska jag och Alex vara barnvakt åt 4 barn, fast vi ska bara vara där på kvällen och natten så barnen kommer sova hela tiden så jag och Alex ska mysa frammför tv. Barnvakt = Pengar! =D
Har inte planerat så mycket inför sommalovet, så jag tar det som det kommer. Men om 2 veckor kanske jag och Alex ska åka till min pappa i Stockholm, Vaxholm. Jag och Alex har snart varit tillsammans i 1 år men han har aldrig träffat min pappa så det blir första gången. Spännande. Nu ska jag snart städa lite på mitt rum medans jag väntar på att jag ska möta Alex. Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag haft, än så länge iallafall.






Lollolicious *

Kommentarer
Postat av: Veronica

ja verkligen. :) haha tur de ialf

2009-06-06 @ 14:15:00
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/
Postat av: Carolina

söt bild :)

2009-06-08 @ 19:18:21
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tack så mkt =D

2009-06-09 @ 12:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0