9 Juni

Hej Hej

Har inte skrivit på ett tag för jag har inte orkat sitta vid datan för jag får ont i huvudet så snabbt, så ja tog en pause. Lite uppdateringar. Igår var jag, Alex, Linn och deras mamma i leksand och kolla runt lite, på vägen hem åkte vi förbi leksandsbröd, jag kom hem med Mini skorpor med fullkorn i och choklad utanpå. Sen fick Alex jobba några timmar på eftermiddagen så jag satt hemma och tråka -.-  Men sen kom mamma hem och sa att det var en kompis till henne som kanske skulle hyra ut en lite stuga/hus och efter som att jag och Alex har kollat efter både lägenheter och hyr stugor så blev jag så himla glad! Det var en stuga med 2 rum och ett ganska stort kök, och det var i jätte bra skick. Det fanns badkar i badrummet också, Och i vardagsrummet fans det en jätte fin öppnaspis! Jag blev så himla KÄR i huset! Dom som ska hyra ut huste skulle höra av sig så snart som möjligt och berätta om vi får hyra det eller inte. Jag är värsta nervös, men jag HOPPAS VERKLIGEN att vi får hyra det. Det skulle vara jätte bra!
Just nu är Alex på jobbet och jag sitter här hemma och tråkar....Ska gå och möta han sen så att jag komme ut lite idag iallafall, Sen ska jag nog städa lite idag också, för det behövs ^^
Ja det var allt jag hade att säga nu, nu ska jag sitta och vänta på att dom ska ringa om huset, dom ringer nog förhoppningsvis idag eller imorgon. YIPPI! Ha det bra!



Lollolicious *

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fan va kul! :) vart ligger lägenheten då ? Håller tummarna för er och lägenheten (Y)(Y) . Puss

2009-06-09 @ 20:56:04
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jaa! =D Den ligger typ 200 meter från där vi bor nu ;)

2009-06-10 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0