Det är Alltid något att göra!

Det har inte varit en enda lugn stund sen jag & Alex flyttade...

Att göra ett tag frammöver

- Idag måste jag städa upp lite sen ska jag var med Linn, det ska bli kul.
- Imon ska jag planera inför nästa lördag då vi ska fira mamma & Christer efter som att det är jag som ska ordna ALLT!
- på Torsdag ska jag vara barnvakt åt tvillingarna Hugo & Olivia ända till på lördag eftermiddag.
- Fredag = Barnvakt
- lördag: Bröllop och barnvakt.
- Söndag: Inget hoppas jag.

- Nästa lördag är det fest.
- Lördagen efter ska jag vara barnvakt igen åt 2 andra barn, en är 9 månader och en är 2 år.

Det kommer förmodligen vara mer att göra, men det där är det som är inplanerat.

Den 27 junli åker förmodligen Jag & Alex till Stockholm, Waxholm och bor hos Pappa ett tag.
Stockholm = SHOPPING!  YIPPI!

Den 1 Augusti komme min moster Frida och morbror Joar med deras Mamma Jane, Vi ska då åka till Rättvik och åka rådel eller vad det nu heter. Men bara så ni vet så ser jag inte Frida och Joar som min moster ich morbror för båda dom är yngre än mej så jag tycker det känns konstigt att kalla dom moster och morbror, för joar är 13/14 år och frida är 15 år.


Lollolicious *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0