1 Juni 2009

Hej Hej

Idag har jag varit på en lektion, eller ja våran enda lektion idag, vi gjorde företagsprovet. Det kändes som att det inte gick jätte bra men inte heller så dåligt. Sen gick jag en sväng på kupolen och köpte lite saker som man bara måste ha = smink. Jag träffade även Vero och Julia där, sen gick jag till bussen, efter som att Alex skulle till vårdcentralen så gick han på i insjön och så åkte vi tillsammans till leksand, undersköningen gick på 10 min och kontade 125 kr! SJUKT.
Man har ju knappt råd att bli sjuk. En Bra dag, varm och solig. Hoppas ni också har haft en bra gad!


Bara för att Jag ÄLSKAR blommorna från Alex  <3
 








Visst va dom fina?
Hur gullig present som helst!
<3



Jag Älskar dej Alex  <3




Lollolicious *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0