090515 - Night

Nu har jag iallafall kommit igång lite med bloggen & designen. Men ska ta tag mer i designen när jag har tid och ork, men den duger så länge iaf. Nu är klockan kvällen så jag och Babe ska göra oss i ordning och sätta på en bra film och krypa ner i sängen, anntar att jag kommer somna fort som vanligt....film är rena sömnmedlet + att jag har varit så drygt rastlös och bara drygat runt dom senaste timmarna och då brukar man somna fort, iaf jag. Imorgon ska Babes syster klippa mej, ska bli skönt att bli av med det slitna håret, men hon får inte klippa många centimeter på längden, vill ju ha mitt "ganska långa" hår kvar.  Ha det bäst!

God Natt Allihopa 


Lollolicious *


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du har en bra helg :)

2009-05-16 @ 00:31:28
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Lollolicious

Tack detsamma =)

2009-05-16 @ 11:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0