090516 - Morning


Mitt hår nu  (ganska långt iaf)



God morgon

klockan är 11:30 och jag har precis ätit frukost, och gjort mej i ordning lite, Senare ska jag och Babe åka hem till hans mamma för han syster kommer dit och ska klippa mej! Fett skönt, det är ju lite slitet minst sagt. Sen ska vi bara vara hemma och chilla lite efter som att både jag och babe är förkylda... Vi har varit förkylda sen 6 Maj och vi är fortfarande inte helt friska ( suck ) men men, ska allafall till skolan på Måndag, har inte vart i skolan på en och en halv vecka. Men det är snart sommarlov! yippi! det är ju mindre än 2 veckor kvar om ma bara räknar skoldagarna. Men det är ju lite olika när man får sommarlov, vi får iaf den 5 Juni!  Men nu ska jag snart duscha och sminka mej, kommer förmodligen fler inlägg sen. Ha en bra dag!



Lollolicious *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0