17 Maj - God Morgon


Jag Älskar dej Alex <3



God Morgon alltihopa!

Babe har precis gått till jobbet och mamma är inte hemma så nu sitter jag här helt själv. Skönt att vara ensam ibland, det har ju inte blivit att jag är ensam så mycket efter som att Alex bor här. Men jag Älskar han såå mycket så det är skönt att han bor här, det skulle bli så himla tomt om han inte bodde här. Senare idag ska jag kolla på min favoritserie! Desperare housewives såklart! Älskar den serien <3 


Att göra idag


- Städa lite
- Färga håret på mamma
- Kolla på desperate housewives och One tree hill
- Sitta lite vid datan
- läga ansiktsmask
- Duscha
- Möta Alex efter jobbet




btw

I fredags efter jag & Alex var på vårdcentralen gick vi in på konsum, och alldeles vid ingången hänger en annslagstavla så vi gick och kollade om det fanns nå kul på den, då fick jag syn på en annons om att det var några som skulle gifta sig som behövde en barnvakt, så jag tänkte att det skulle passa mej perfect efter som att jag älskar barn. Senare när vi kom hem maila jag dom och sen tänkte jag ju inte så mycket mer på det. Och nu i morse när jag kollade min mail hade jag fått svar! Yippi! Dom frågade om jag fortfarande var intresserad och så.. Och det är klart att jag är intresserad! Så nu sitter jag och väntar på att dom ska svara. Spännande! Så nu hoppas jag på det bästa. 

PS: det kommer förmodligen fler inlägg under dagen. För jag ska berätta mer vad jag kommer att ha med i min blogg.


Lollolicious *  

Kommentarer
Postat av: »» Design By Diva ««



Hej Hej!



Tänkte bara tipsa dig om att jag har roligare bloglovinsymboler än originalen - som jag lånar ut :)



Trevlig Söndag!

2009-05-17 @ 11:54:59
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tipset =)



Trevlig eftermiddag

2009-05-19 @ 15:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0