19 Maj 2009

Hej Hej

Jag sitter här och funderar vad jag ska skriva i min novell....Vi fick i uppgift i Svenska att vi skulle skriva en novell, och jag vet absolut inte vad jag ska skriva om. (SUCK) Men kommer väl på något förr eller senare, den ska ju inte vara inne förens den 25 maj så jag kommer förhoppningsvis på något innan dess. Idag har jag inte gjort så mycket, vi slutatde efter nationella provet i matte så jag åkte hem 09:40! (SKÖNT), och provet gick inte så bra, vet inte ens om jag hade ett rätt... Men vi fick ju sluta tidigt iaf. Yippi! Senare ska jag och Alex gå på familjekväll med Min lillebror på hans skola, där ska vi grilla och ha trevligt och sen ska alla barnen uppträda. Sen ska jag och Alex hem för han ska hjälpa mej med en hemsida som vi ska ha med på våran redovisning på Turismen imorgon, sen ska vi bara slappa. Nu kommer även bilder på innan jag klippte mej och efter jag klippte mej.
Ha det bäst! 


                                                    
                                                     Vad tycks? 
                                                 
          
          Före


         
         Efter





Lollolicious *

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fiint de blev :) pusspuss

2009-05-19 @ 15:28:32
URL: http://Veeroniiiica
Postat av: Lollo

Tack gumman =) Pusss

2009-05-19 @ 15:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0