21 Maj 2009

Hej Hej

Idag har Alex jobbat så jag passade på att kolla på film med min lillebror, vi kollade på underdog. Sen passade jag också på att umgår med min syster och hennes kompis, vi gick och kollade på kläder och hårfärg. Sen var klockan helt plötsligt 4 så jag och min lillebror gick och mötte Alex. Och idag  så firar jag och Alex 8 månader! Jag Älskar dej Alex <3
Imorgon ska jag gå ner och shoppa lite hårfärg, fick pengar igår så nu har jag råd. Jag ska färga mörkbrun! Sen får vi se vad jag hittar på för mer kul. Och om prick en vecka fyller jag 17 år! Men jag föddes på kristihimelfärdsdagen, och det är ju den dagen idag. längtar! födelsadagar=Pengar! Yippi! På lördag ska jag sitta barnvakt åt 4 barn på samma gång! Tvillingarna som är typ 7 månader, Isak som är 9år och Maja som är 8år. Full rulle, men det är kul, och som tur är så ska Alex vara med. Imorgon skriver jag nog lite mer i min blogg än vad jag gjorde idag.
Hoppas ni har haft en skön och bra kristihimelfärdsdag!



 Lollolicious *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0