22 Maj 2009

Hej Hej

Nu har jag precis duschat, skulle göra det senare när jag hade städat klart, men dom sa att det kommer värsta åskvädret hit, och då sa mamma att man kanske inte ska duscha ifall det kanske börjar blixtra, så jag rusade in i duschan på en gång xD Nu funderar jag på om jag ska gå ner på kicks och kolla på hårfärger, har redan en murkbrun fär här hemma, men jag vet inte om jag ska ha den eller om jag bara ska köpa en som är lite mörkare än vad jag har nu...beslutsångest på hög grad! Men det visar sig väl. Ikväll ska jag, Alex, Mamma och Jonas mysa med chips och dipp till TALANG!!
Nu ska jag gå och fixa lite mer här hemma, Ni får ha det såå bra allihopa!



Lollolicious *

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Fin blogg!

Hur är det med dig?

:)

äska gillar inte jaf!

2009-06-04 @ 15:04:24
URL: http://avlinda.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tack så mkt, det är bara bra med mej, hur är det med dej?

2009-06-05 @ 18:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0