26 Maj 2009

Hej Hej

Jag har precis skrivit klart min novell, som skulle vara inlämnad igår men jag får väl lämna in den imorgon. Bättre sent än alldrig. Right? btw så fick jag G på nationelt prov i matte, trodde jag skulle få IG först men jag klara mig bra. Imorgon ska vi städa och jag baka smartis-muffins efter som att jag fyller år på torsdag! Yippi!  På torsag ska jag även till leksand med Jonas och Alex, först ska vi till kommunhuset och prata med en tant om lite saker. Sen ska vi köpa present till mamma som fyller 40 år om en månad! Sen ska vi följa med Jonas på träning, men innan vi går dit så ska jag köpa med mig vårrullar. MUMS! <3 Det var väl allt jag hade att säga. Nu ska jag sitta och vänta på att Alex ska komma hem, han borde komma om ett tag så...
Hoppas ni har haft en bra Tisdag allihop!



Lollolicious *

Kommentarer
Postat av: Veronica

hihi glöm inte morsdag på Söndag ! :D

2009-05-26 @ 18:18:09
URL: http://Veeroniiiica
Postat av: Anonym

Hahaha nej juste ;)

2009-05-27 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0