31 Maj

Hej Hej

Igår va jag & Alex barnvakt åt tvillingarna hugo och olivia, Maja och Isac. Vi gick hem till dom klockan 09:30 fm. klockan 13:00 åkte vi Allihoppa till medeltidsmarknaden i leksand. Det var väldigt fint väder, nästan lite för varmt. Vi gick där i nån timme och sen åkte vi hem.

Jag och Alex kom inte hem förens fyra imorse.. Sen vakna vi kl 09:00 typ av att min syster höll på att skrika åt min bror! (SUCK). Så vi gick upp och åt, sen hoppa jag in i duschen och gjorde mej klar för dagen. Alex åkte ut till Rexbo för att hämta lite saker och säga grattis till sin mamma på morsdag. Medans han var i Rexbo gick jag och min bror och köpte glass. MUMS!
Och kl 15:00 kom det lite folk hit för att fira mej efter som att vi inte hade tid förens idag, så det blev fika och smaskig jordgubbstårta. Kvällen avslutades med att Alex, Christer Jonas och jag gick upp till vattberget en sväng i det fina vädret. Christer och Jonas cyklade hem efter ett tag, så Alex och jag tog oss en lite kvällspromenad, det var såå mysigt, det var perfekt väder, sol och vind. En underbar sommarkväll helt enkelt. Nu ska vi äta lite och sen ska jag göra mej i ordning så att jag och Alex kan kolla på en film innan vi ska sova.
Hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag!


Ps: TACK Mamma, Christer, Jossan, Jonas, Emma, Farmor, Bertil, Alex, Stina, Mormor & Morfar, Tommy mf för alla fina presenter!  <3


Ni glömde väl inte Morsdag?!

Det här fick Mamma av mej. En nalle där det står världens bästa Mamma på,
och en liten bok som heter - Lilla boken om mammaor. <3


Lollolicious *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0