HATAR

Hej Hej

Var precis ner på affären med Alex, min syster, min systers kompis och min bror. Och endel folk har f*n stora problem! JAG BLIR SÅ HIMLA LESS! Jag fattar inte vad deras problem är. När vi går in på affären är det några personer. (Nämner inge namn.) Som håller på att viskar och glor på min syster och hennes kompis. Kan dom fan inte bara låta folk vara?!  Dom ser inte ett dugg bättre ut än nån annan. Dom är såå himla falska människor/fjortisar. Menar häller inget illa så mot dom, men kom kan ju lägga ner det är, så himla respektlöst. Man måste ju växa upp nångång.
Håller ni inte med?!


Lollolicious *

Kommentarer
Postat av: carro

åhh hatar människor som viskar om andra, det är så jävla taskigt och det sänker självförtroendet som fan hos den dom viskar/skrattar åt...

2009-05-21 @ 21:35:18
URL: http://carolinasplace.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja jag vet... så himla dålig stil.

2009-05-21 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0