2 September

Hej Hej

Idag har jag varit i skolan.... Kul .... Not... Men iaf så kommer babe hem idag, han åkte till stockholm med en jobbarkompis för att gå en frukt och grönsak utbildning. Han har ju bara varit borta sen igrå morse, men jag sakade han så fort han åkte... Det var lite konstigt att sova själv i den stora sängen, men det gick ganska fort att somna iaf, som vanligt. Även fast Linn sov hos mej så saknade Alex när jag väl låg där själv i mörkret. Men men.. Efter skolan gick jag och Linn till Willys, sen åkte hon till Vansbro och jag hem. Jag hade handlat lite till Mamma också på Willys så jag gick dit en sväng och passade på att hälsa på lite ^^
Jag har också varit och handlat på Rätt Pris och ICA.

Men nu ska jag ta och diska och städa lite, och sen ska jag laga mat tills baby kommer hem.





Lollololicious*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0