Dålig uppdatering? - I know!

Hej Hej

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen på senaste tiden. Ska försöka bättra mej, det går i perioder så att säga. En annledning är att jag inte har med mej kameran så ofta, glömmer den lätt. Så jag tar oftast kort med mobilden. Och ni vet att jag har fått en ny mobil för int så länge sen? Ja och då fick jag ingen usb-kabel eller headset, så jag kan inte lägga in bilderna på datorn och jag har inte råd med det just nu. Men ska fixa det så snart som möjligt, men ska försöka ta med kamern oftare.

Idag har jag, Alex, Jossan, Emma och Christer varit i sågmyra och handlat lördagsgodis hos Godis Britta. Ville dit för omväxlingen skull och för att hon har himla mycket godis att välja mellan, plus lite unika sorter som man inte ser på alla mat affärer. Sen kom Cecilia(min moster), viggo(min kusin), Mamma, Emma och Jossan hem till oss för att jag skulle färga Cecilias hår och sen skulle vi fika, det var himla trevligt. Dom har precis åkt hem och jag och Alex ska snart ta och äta något, och senare blir det mys framför tv.

Ha en bra lördagsKväll allihopa! <3




Lollolicious*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0