Sorry

Hej Hej

Jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera, men jag har bara inte haft tid eller orkat. Men jag ska försöka bättra mej! Iaf, har lite dåligt med nya bilder, efter som när jag är bosta så tar jag oftast kort med min mobil men jag fick inte med någon Usb-sladd så jag kan inte lägga in dom på datorn än =(  Men jag ska fixa det. Jag ska också ta tag i designen.

Nu är det iaf sista veckan i skolan, sen har vi APU i 3 veckor och sen har vi lov veckan efter! Såå skönt!
När APUn börjar så ska jag och Alex ta och måla om här hemma, det ska bli så himla kul! Vi var ju  och handla färg igår och beställde tapeter till fondväggen. Senare idag ska jag och Alex ut till Rexbo =D

Mu ska jag fixa lite saker här hemma, men ni får ha det så bra <3



Lollolicious*


Kommentarer
Postat av: j.a.g

du bloggar ju aldrig :(

2009-12-30 @ 00:21:07
Postat av: Lollo

Jag vet =( vet inte när jag ska komma igång med det igen... (A)

2010-01-22 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0